اجرا Photos & Videos

3 weeks ago

⚫️archtect:saman.mahmuodi مسکونی 18واحدی طرح پیشنهادی و نهایی مالک:احمدی ذاکر 🔱S&R🔱 لاکچری #طراحی #اجرا #نظارت #بازسازی #مرمت کاری #میراث فرهنگی #لنداسکیپ #کلاسیک #مدرن #معکاری کلاسیک #معماری مدرن #مهندسی #برج باغ #هتلینگ #تجاری #اداری #مسکونی #پزشکی #سازه بتنی #سازه فلزی #عرشه فولادی #یوبوت #وافل #تیرچه بتن #نمای سنگی #نمای کلاسیک# نمای کامپوزیت #نمای بایرامیکس #نمای رومی #lsf #نمای سیمانی #برج #استراکچر #

جمعه دیجیتال - قسمت سوم آموزش ادیت فیلم با نرم افزار kine master و آموزش کروماکی و حذف پرده سبز ● برام کامنت بزارید حتما به سوالاتتون پاسخ میدم. ●آموزش های مورد نیازتون رو برام ارسال کنید،تلاش می کنم براتون آماده کنم ● کسی که بیشترین تگ رو زیر این پست داشته باشه پنجاه هزارتومان هدیه دریافت خواهد کرد. #ادیت_فیلم #ادیت_عکس #kinemaster #کاین_مستر #آموزش_ادیت_فیلم #آموزش_ادیت_فیلم #آموزش_کاین_مستر #اینستاگرام_مارکتینگ #مجری #اجرا #دیجیتال_مارکتينگ #ترفندهای_جالب #ترفند_آموزشی #فروشگاه_اینترنتی #آموزش_فروشگاه_ساز #kine_mastre #فیلمسازی

131
3 weeks ago

زیباترین خنده هاتو نگهدار واسه منو 🎹 🎼 شماره ⁦1️⃣3️⃣0️⃣ 🎹 🎼 @music.bekhun @music.bekhun 🎹 🎼 #music #sher #piano #guitar #ejra #khanande #navazande #avaz #aronafshar #amin_ansari_music #موسیقی #هنر #خواننده #پیانو #موزیک #گیتار #شعر #اجرا #خواننده #خوانندگی #نوازنده #نوازندگی #آواز #ترانه #آرون_افشار 🎹 🎼 #کله_پوک 🎹 🎼 برای پخش آثارتون در این صفحه، دایرکت بدید ⁦🖤 🎹 🎼 اگه لذت بردی فالوو، لایک و کامنت یادت نره 🖤

. مهربان بودن صفت آدم هاییست که کل عرج و قُربشان بر سرِ دل پاکشان است و ذاتشون پر از عطوفت است و هیچ ادعایی ندارن💜 پ ن:حضور پر لطف فرزاد فرخ در موسسه خیریه افتابگردان😍👌🏻 . @farzadfarokh_official @farzadfarokh_fan_club @amirali.hedayatzadeh @shahinfarahani65 @amireza.sarvian @hasanardestani @avazinoofficial #farzad_farokh #farzadfarokh #live #فرزاد_فرخ #موزیک #خواننده #اجرا #کنسرت #موسیقی #البوم_انرژی_مثبت #حس_ناب_به_هم_هدیه_بدهیم

130
3 weeks ago

داستانک روستا ، نوشته آنوشا خرمدل ، قسمت سوم . سرعتی وحشتناک دور شدیم ... زهرا نفسش حبس شده بود یعنی نمیدونم چه طوری بود که پیچ های جاده رو رد کردیم و گرنه یا توی دره میافتادیم یا محکم توی صخره میخوردیم ... تا خود روستا باهمون سرعت رفتیم تا رسیدیم به میدون روستا ، انقدر زمین گلی بود که سنگ فرشهای خیابون و میدون روستا دیده نمیشد ... رسیدیم به کوچه رستورانی که باید میرفتیم ماشینو توی کوچه پارک کردیم و داخل رستوران شدیم ، توی سالن بزرگه همکارها دور میزی نشسته بودنو در مورد کار حرف میزدن ، کارکنان رستوران که دوستامون شده بودن سلامو احوال پرسی کردم و بعد رفتم توی سالن کوچیکه دیدم الهام اونجا روی نیمکتی نشسته داره همراه چند خانم دیگه تلویزیون نگاه میکنه ... رفتم سمتش سلامو احوال پرسی کردیم بعد همین که نشستم ، مدیر رستوران خانمی خوش برخورد بود ، داشت تلفنی حرف میزد متوجه من شد تلفنشو تموم کرد و سمتم اومد . سلام و احوال پرسی کردیم و بعد شروع به شوخی کردن ... همه میخندیدیم ... صدای تلفنی فضای رستورانو پر کرده بود هر بار صداش بلندتر رو بلندتر میشد ... چشمامو باز کردم دیدم توی اتاقم هستم و صدای تلفن خونمونه که توی خواب و رویام اومده بود .... photo by : sara tehrani **** #تئاتر #رادیو #هنر #بازیگر #مجریان_ایران #آتشنشانی #اجرا #سانازخرمدل #آنوشاخرمدل #آتشنشان #مجریان #تابستان #گویندگی #رادیو #مجریان_زن #مجری #actor #director #radioshow #artist #art #artist #fire #firefighter #sanazkhorramdel #firefighter_post #firefighters ..266

داستانک روستا ، نوشته آنوشا خرمدل ، قسمت دوم . منتظر زهرا بودم که بیاد دنبالم باهم بریم همون روستا ... رفتم دم در که نگاهی بندازم توی کوچه ، همین که در رو باز کردم یه مرد سیاهپوشی از کنار خونه رد شد به فاصله ایی کوتاه یهو چشم افتاد به همون مرد سیاهپوش که چیز عجیبی از جیب سمت راست بغل کتش بیرون اومد و رو هوا به پرواز در اومد به من نگاه میکرد یهو ترسی وجودمو گرفت عقب عقب رفتم سمت در خونه وقتی به در خونه رسیدم دیدم داره اون چیز عجیب به سمت من میاد و یه چیزایی میگه ... پریدم توی خونه در رو ببندم گیره ی در گیر کرده بود و بسته نمیشد همین که نزدیک در شد در بسته شد . نفسی راحت کشیدم و به داخل خونه رفتم و از پشت پنجره دیدم اون چیز عجیب پیش مرد سیاه پوش رفت و دور شدن ... مرد سیاهپوش اصلا متوجه اون چیز عجیب که تو جیبش لانه بسته بود نبود ... به زهرا زنگ زدم کجایی چرا پس نمیایی ؟ گفت رسیدم بیام سر کوچه ... کوله پشتیمو برداشتم .داخل کوچه رو با احتیاط دیدم وقتی کسی رو ندیدم در رو بستم و تا پیش زهرا برسم دویدم و بعد سوار ماشینش شدم همینکه ماشینو راه انداخت تو جوی افتاد گفتم حواست کجاس بعد با یه حرکت ماشینو از جوی در آورد و رفتیم ... چند ساعت بعد تو میسر به سمت روستا وارد یه جاده جنگلی زیبا شدیم بارون زده بود و جاده جلوه زیباتری گرفته بود محو منظره بودیم ، پیچیدیم توی جاده خاکی که خیس و گلی بود و اطرافش پوشیده از درختهای سبز و کمی مه گرفته بود ، زهرا ماشینو نگه داشتو گفت از اینجا به بعد من میترسم جاده خطر ناک خیسه ... من پشت فرمون ماشین نشستم و آروم و با احتیاط حرکت کردیم همین طور که داشتیم میرفتیم کنار جاده مرد سیاهپوشو دیدیم که داره دست تکون میده که سوارش کنیم ، زهرا گفت نگه نداریاااا برو ... پیش خودم گفتم این ، اینجا چکار میکنه ... به زهرا گفتم محکم بشین ... بعد پامو رو گاز گذاشتم و از کنارش با سرعت رد شدیم ... از تو آینه که داشتم میدیم مرد سیاهپوشو اون چیز عجیب هم از جیب بغلش بیرون اومد ناخودآگاه پامو رو گاز فشار میدادم و با ... photo by : sara tehrani **** #تئاتر #رادیو #هنر #بازیگر #مجریان_ایران #آتشنشانی #اجرا #سانازخرمدل #آنوشاخرمدل #آتشنشان #مجریان #تابستان #گویندگی #رادیو #مجریان_زن #مجری #actor #director #radioshow #artist #art #artist #fire #firefighter #sanazkhorramdel #firefighter_post #firefighters ..265

100
3 weeks ago

طراحی و اجرای پروژه ویلا سازی شمال کشور استان مازندران شهر نشتارود روستای کترا پای کوه اجرای سازه فلزی راه پله ویلا توسط گروه تخصصی جوشکاران شرکت #مهرسازان #فرتاک #مدیریت #خانم # #مهندس #مهرناز #مسرور # #کلاسیک #مدرن #نئوکلاسیک #مینیمال # #طراحی #اجرا #نوسازی #بازسازی # #مرمت #بافت #فرسوده #تغییر #نما # #دکوراسیون #داخلی #ارتباط #دایرکت # #تماس # #09356011586 # #09126957707 # #09125643746 #

155

داستانک روستا قسمت اول نوشته آنوشا خرمدل . توی اتوبوس نشسته بودیم و به سمت روستایی در مازندران نزدیک یک دریاچه برای یه پروژه کاری میرفتیم .من و الهام کنار هم سمت راست اتوبوس نشسته بودیم .من کنار پنجره و به منظره نگاه میکردم و گاهی من و الهام باهم حرف میزدیم . من توی مسیر خسته شده بودم برای همین به اتاقکی که ته اتوبوس بود رفتم دراز کشیدم و کتاب میخوندم. راننده اومد گفت شما پیاده نمیشد ، از پنجره دیدم اتوبوس کنار بازاری زیبا و قدیمی ایستاده و همه از اتوبوس پیاده میشن از اتاقک بیرون اومدم حواسم به منظره زیبا بازار رفته بود و از اتوبوس بیرون اومده بودم و اطرافمو میدیم که الهام اومد پیشمو گفت بیا بیریم یه چیزی برای تو راهمون بخریم گفتم باشه که الهام با تعجب گفت پس چرا کفشات پات نیست ، به پاهام نگاه کردم دیدم آره .... رفتیم سمت درب اتوبوس اما راننده قفلش کرده بود . الهام گفت حالا چه کار کنیم گفتم تو برو بخر من همین جا می مونم ، تکیه به اتوبوس دادم که یکی از اهالی بازار متوجه ما شده بود یه جفت دمپایی پلاستیکی آبی رنگ برام آورد من و الهام تشکر کردیم ، دمپایی ها رو پام کرده بودم ، خنده مون به دمپایی و تیپم گرفته بود . بعد باهم رفتیم گشتی کوتاه تو بازار زدیم و خوراکیهای خوشمزه محلی خریدیم . با عجله به سمت اتوبوس رفتیم دیدیم همه برگشتن و سوار اتوبوس میشن ، دویدیم و سوار اتوبوس شدیم سریع رفتم کفش پوشیدم و با سرعت از اتوبوس خارج شدم و دمپایی رو به صاحبش دادم و برگشتم تو اتوبوس .... . چند روز بعد ... *** photo by : sara tehrani **** #تئاتر #رادیو #هنر #بازیگر #مجریان_ایران #آتشنشانی #اجرا #سانازخرمدل #آنوشاخرمدل #آتشنشان #مجریان #تابستان #گویندگی #رادیو #مجریان_زن #مجری #actor #director #radioshow #artist #art #artist #fire #firefighter #sanazkhorramdel #firefighter_post #firefighters ..264

140
3 weeks ago

ورق زدنی . برشهایی کوتاه از برنامه سلامت باشید ( طب سنتی ) اجرا سال ۱۳۹۶ . در ۷ قسمت . کانون رادیو جوان . *نویسنده و کارگردان : آنوشا خرمدل . گویندگان برنامه : زهره محمدی ، پریا مشرقی ، شبنم کاکوئی ، وحید حسینی مجد . ادیتور : آنوشا خرمدل . صداها در ویدئو به ترتیب : وحید حسینی مجد ، زهره محمدی ، شبنم کاکوئی . منبع مطالب از کانال اکسیر آنلاین (کانون آوای سلامت ). **** #تئاتر #رادیو #هنر #بازیگر #مجریان_ایران #آتشنشانی #اجرا #سانازخرمدل #آنوشاخرمدل #آتشنشان #مجریان #تابستان #گویندگی #رادیو #مجریان_زن #مجری #فرهنگسرای_اشراق #وحید_حسینی_مجد #شبنم_کاکویی #زهره_محمدی #actor #director #radioshow #artist #art #artist #fire #firefighter #sanazkhorramdel #firefighter_post #firefighters ..263

180

Residential Design: Yamini | client : mr. Yamini | Area : 210M | Location : Karaj,Azimiye | ———————————————————————— طراحی مسکونی : یمینی | کارفرما : آقای یمینی | مساحت : ۲۱۰ متر مربع | موقعیت : کرج ، عظیمیه ———————————————————————— #معماری #معماری_داخلی #طراحی_داخلی #طراحی_منزل #اجرا #نظارات #نورپردازی #طراحی_نما #طراحی_میز #طراحی_کانتر #طراحی_دکوراسیون #اکسسوری #سقف_کاذب #دکوراسیون_منزل #کلاسیک #مدرن #مینیمال #آشپزخانه #طراحی_داخلی_منزل #طراحی_داخلی_اداری #طراحی_تجاری #ساختمان #بازسازی #کابینت_آشپزخانه #طراحی_کافه #طراحی_رستوران #مبلمان_مدرن #طراحی_محوطه #طراحی_ویلا

3 weeks ago

. حضور #شرکت_زئوس در سیزدهمین نمایشگاه نفت، گاز، پتروشیمی و چهاردمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی . #زئوس ، مرکز تخصصی طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل . وعده دیدار ما در نمایشگاه بین المللی شیراز ، سالن نرگس غرفه زئوس زمان : سوم تا ششم مهرماه ساعت بازدید : ۱۰ تا ۱۶ منتظر حضور گرم و پر مهرتان هستیم. . #شرکت_زئوس مشاوره و ارائه ایده های نوین و خلاق در زمینه کسب و کارهای اینترنتی . . #طراحی_اپلیکیشن_موبایل #تولید_محتوا #طراحی_سایت #سئو #سیزدهمین_نمایشگاه_نفت_گاز_پتروشیمی #چهاردهمین_نمایشگاه_تجهیزات_پزشکی #برندینگ #مارکتینگ #موشن_گرافیک #طراحی_سایت_شیراز #طراحی_وب_شیراز #طراحی_فروشگاه_اینترنتی #تیم_زئوس #نمایشگاه_نفت_گاز_ ،پتروشیمی #نمایشگاه_تجهیزات_پزشکی #دیجیتال_مارکتینگ #طراحی_وبسابت #استان_فارس #شیراز #طراحی #وب #اپلیکیشن #گرافیک #ایده #طراحی #اجرا #خلاقیت #اپلیکیشن #نمایشگاه_بین_المللی_شهرک_گلستان #طراحی_وب_در_شیراز

921

100
3 weeks ago

. . . . مهربانانه ورق بزنید . . مولوی خوانی و گویندگی من با گروه کیش مهر به سرپرستی آقای اشرفی و با گروه درجه یک هنرمندان موسیقی که هر کدام در ساز و آواز استادند و به همکاری شان افتخار می کنم ... . . . مجموعه ی سرو سعادت آباد _سوم مهرماه . . پی نوشت: بخش هایی از اجرای همکار خوبم جابر رضوان همراه با سازهای فلوت عربی _دیوان_دف_ویولن و کیبورد تقدیم جان و دلتان 🌻🌻🌻 . . . . این گروه هنرمندان رو به شدت برای اجرای برنامه های موسیقی معرفی و توصیه می کنم هماهنگ و بی نظیرند . . . پی نوشت دیگر : طبق معمول سر این سری برنامه ها کسی نیست تا از من در حال اجرا فیلم و عکس بگیره 😊 چون زمان اجرای من همه ی گروه روی سن هستیم 😊😊 . . #گویندگی #اجرا #فن_بیان #مجری_سمینار #مجری_گوینده #مجریان #اجرای_مراسم_زنده #یادبود #مراسم #اجرای_مراسم_یادبود #ختم #تشریفات #

261
3 weeks ago

. اندکی نوا... جمله ی اجرا شده برگرفته از ردیف اصفهان استاد علی اکبر خان شهنازی... اجرای زنده به همراه هامان منصوری عزیزم در آموزشگاه موسیقی چند مضراب 1397 پ.ن : با تشکر از سعیده احدی و آزاد جعفری عزیز برای تهیه ویدیو @azad_j49 @saeide.ahadi #آرمین_جوانبخت #هامان_منصوری #آموزشگاه_موسیقی_چند_مضراب #اجرا #اجرای_زنده #اجرای_خصوصی #یاد #به_یاد_لطفی #استاد_محمدرضا_لطفی #سنتور_نوازان #سنتور #تار #ساز #موسیقی_ما #موسیقی_سازی #موسیقی_اصیل_سنتی_ایران #نوا #شهنازی #علی_اکبر_شهنازی

9615

#پند روز با #بهنام. #اولین #جمعه #پائیز گاه در تزلزل افراطیه یک افریطه، تفریط هم به رفع #مشکل مرتفع نگردد. و درین گیر و دار افراط و تفریط، کاش که تعدیل میانه دار باشد. و حاصل نه برای #تفریق ، که #تقریب باشد. و به قول #سهراب ، که قایقی باید انداخت به آب، ضرب زمین در ضربان زمان میشود، زندگی. پس در تقسیم قسمت، #مقسم منصفی باشیم. #نویسنده و #اجرا : #بهنام

132

🎸🎸🎸

24147

. اجرای جدید از پدی آی نظرتون در مورد این اجرا؟ برای دانلود به کانال تلگرام مراجعه کنید(آیدی پیج در تلگرام @ mojremerap) #آهنگ_جدید   #ایران   #رپ   #هیپ_هاپ   #رپ_فارسی #رپفارسی   #رپر   #استعداد   #فری_استایل #اجرا #زنده #جدید #لایو #hiphop   #hiphopdance   #tehran #iran   #mojreme_rap   #persianrap   #zirzamin   #rapfarsi   #hiphop #rap   #persianhiphop   #newmusic #freestyle #live #new #video

747
3 weeks ago

فلاور باکس چوب زبان گنجشک(اش) دکاموند رویال هوم در زمینه ساخت انواع اکسسوری خانگی و محوطه باز با قیمت بسیار مناسب و استفاده از انواع چوب کاج و زبان گنجشک و انواع ورق و،اجرای آلاچیق ومحوطه سازی جهت مشاهده رزومه کاری: اینستاگرام: @dekamond_royal_home پیج اصلی: @dekamond.group تماس جهت سفارش و ارائه طرح ————————————————- رامین فاتح:۰۹۱۰۷۶۰۰۰۱۳ مهران محمدپور:۰۹۱۰۹۴۴۵۷۳۷ ‎ #نما #ترموود #اجرا #ترموود #طراحی داخلی #طراحی #اکسسوری #معماری #معماری داخلی #فلاور باکس #پتباکس #گلدان #گل #لوستر #نرده #چوب #چوب نما #آلاچیق #پرگولا #اکسسوری

#Project # Executed # Membranes # Classic Cabinets that #Shaped and Like #Works #Not Costly #نمونه كار #اجرا شده #ممبران #كابينت كلاسيكي كه #شكيل و هم مثل كار #چوب نياز به #هزينه زيادي نداره . ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ‏Tag 📍 Like 👌 Comment〰️ Share 🏷 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ‏FOLLOW @radiyandecor ‏FOLLOW @radiyandecor ‏FOLLOW @radiyandecor ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ . . . . . #ايده #چيدمان #دكور #آشپزخانه #بازار #چوب #كلاسيك #رادين دكور

3 weeks ago

در ایران دنبال بی‌کارترین اند . #هلی_نت : علی رهبری که در کشور ترکیه از محبوبیت خاصی برخوردار است و اغلب ارکسترهای مهم ترکیه را رهبری کرده است، دوازدهم مهرماه برای اجرای کنسرت افتتاحیه‌ی فصل هنری جدید با ارکستر دولتی استانبول روی صحنه می‌رود. . علی رهبری: من 12 سال مسئول ارکستر فیلارمونیک بروکسل بودم و 39 سال این ارکستر را رهبری کردم؛ اما در استانبول به مدت 14 سال اکثر کنسرت‌ها را رهبری کردم و به‌این ترتیب مجموع کنسرت‌هایی که در این شهر رهبری کردم، بیش از هر ارکسترِ دیگری بوده است. . من در تمامِ این سال‌ها همواره عاشق سرزمین‌ام بوده‌ام. اما طبیعی است که تا نیاز به حضور من را احساس نکنند، اصراری به فعالیت در آن ندارم. هم‌اکنون به عنوان رهبر ارکستر، فعالیت‌های شخصی‌ام را در دنیا دارم. . در تمام ۸۰ سال گذشته در ایران، برعکس ترکیه، اصولاْ دنبال بهترین رهبر ارکستر نرفته‌اند، دنبال بی‌کارترین، ارزان‌ترین، در دسترس‌ترین و راحت‌ترین رهبر ارکستر رفته‌اند و از همه بدتر، همیشه رفیقانشان را آورده‌اند... @hinote.official @hinote.official . . . . . #music #music_video #hinote #music #concert #turky #ali_rahbari #opera #Symphony #Orchestra #classic #موزیک #موسیقی #خبر #اخبار #اجرا #موزیک_ویدئو #آهنگ #علی_رهبری #ارکستر #استانبول #فیلارمونیک #بروکسل #اپرا #کلاسیک

630

مهربان بودن صفت آدم هاییست که کل عرج و قُربشان بر سرِ دل پاکشان است و ذاتشون پر از عطوفت است و هیچ ادعایی ندارن💜 پ ن:حضور پر لطف فرزاد فرخ در موسسه خیریه افتابگردان😍👌🏻 @farzadfarokh_official @farzadfarokh_fan_club @amirali.hedayatzadeh @shahinfarahani65 @amireza.sarvian @hasanardestani @avazinoofficial #farzad_farokh #farzadfarokh #live #فرزاد_فرخ #موزیک #خواننده #اجرا #کنسرت #موسیقی #البوم_انرژی_مثبت #حس_ناب_به_هم_هدیه_بدهیم ۹۸/۷/۵

220
3 weeks ago

🎸🎶🎸🎧🎤🎙🎙🎤🎤🎙🎙🎸🎸🎸🎸🎶🎸🎻🎧🎸🎙🎸🎙🎤🎤🎤🎸🎶🎸🎸🎶🎙🎶🎸🎸🎶🎸🎶🎶🎶🎤🎵🎧🎙🎸🎸🎶 یه ترانه هایی هیچوقت قدیمی نمیشن و هر بارم که میخونی و میشنوی بهت حس خوبی میده این ترانه ی شادمهر دقیقا از هموناست...خیلی دوسش دارم🤩😍🤩😍 رفتیم عکاسی گفتیم یه فیلم کوچیکم بگیریم ببخشید اگه اون چیزی که خودمم میخواستم نشده واقعا خسته بودم ولی در کل امیدوارم به دل تک تکتون بشینه و دوسدارم با کامنت هاتون خوشحالم کنید😍😍 🎸🎙🎧🎧🎤🎤🎵🎵🎵🎶🎧🎙🎸🎸🎻🎻🎻🎹🎻🎹🎻🎹🎶🎻🎙🎤🎸🎤🎤🎧🎧🎙🎤🎸🎵🎵🎶🎻🎻🎹🎵🎹🎧🎙🎙🎹🎸🎶 @sakhtarmedia @seywanst @ashkanwisi @sanan114755 #کوردستان_هەوڵێر_ئامێد_مەهاباد_قامیشلی_کەرکوک_کوبانی_ورمێ_مەهاباد_سلێمانی_شەنگاڵ_سنەدژ_کرماشان_سەقز_بۆکان_ئیلام_خانەقەین_سەردەشت_پیرانشار_دهۆک_زاخو_ 🌹🌹🌹 #سنندج_سنہ_مریوان_پاوه_دیواندره_مهاباد_دهگلان_قروه_کردستان_کرمانشاه_کورد_فیلم_هورامان #کورد #kordestan #اجرا #اجرای_خیابانی #گیتار_پاپ #پاپ #سنه_جديده #کوردستان_بزرگ #شادمهرعقیلی 🎵 #خواننده_مرد

25336

برنامه زنده تلویزیونی رو با کنسرت اشتباه گرفته 😂😂😂😂😂 . ..نظراتتون و واسمون کامنت کنید. . . . . . . . برای دیدن بهترین های موزیک روز پیج زیر را دنبال کنید👇👇👇👇 . @music1to @music1to @music1to @music1to فالو فراموش نشه💕💕💕💕💕💕👆👆👆👆 . #آهنگ #موزیک #کنسرت #تیزر #اجرا #پاپ #قدیمی #جدید #آهنگ_جدید #دابسمش_ايرانى #دابسمش #خنده #طنز #فیلم #شاد #خنده_بازار

173
3 weeks ago

در دواسلاید🔚 باورتان می شود این کلیپ از صدا و سیما پخش شده باشد!؟ جنجالی ترین سکانسی که تاکنون از صدا و سیمای ما پخش شد و صاف وسط خال زد! داعیه‌ی دینداری و مردمداری دارند و در کاخ زندگی می‌کنند! چنین سکانس هایی بیش باد! #بختیاریها #بیبی #انقلاب #نوحه_ترکی #مسیح #آمد_نیوز #صداوسیمای_جمهوری_اسلامی_ایران #اخند #حوزه_علمیه #دریا_دادور نخستین #وطنم #Darya_dadvar #Ey_iran #music #music_video #hinote #concert #iran #موزیک #موزیک_ویدئو #موزیک_ویدیو #اهنگ #آهنگ #اجرا #کنسرت #موسیقی #اپرا #نوستلاژی #ایران #قدیمی

871
2 months ago

یه شب عالی کنار بزرگای موسیقی ایران ❤ باعث افتخار بود تونستم جلوی دکتر چراغعلی❤❤❤، استاد بابک زرین ❤❤❤و خواننده محبوب کشور محمد علیزاده💖 اجرا کنم. @mohammadreza_cheraghali @babakzarrin_official @mohammadalizadehmusic #شادمهر #محمد_علیزاده #محسن_یگانه #مهدی_یراحی #موزیک_غمگین #موزیک #موزیک_جدید #گیتار #گیتار_پاپ #گیتاریست #عشق #غمگین #اجرا #کنسرت